Administratiekantoor Hardeboom v.o.f. is opgericht op 10 oktober 2006 door de vennoten Erik Harderwijk en Wendy Boomhouwer. De naam Hardeboom is dan ook een samenvoeging van beide achternamen.
Vanaf de oprichting in 2006 maakt Administratiekantoor Hardeboom een gezonde groei door.
Hardeboom is lid van het Register Belastingadviseurs en daarmee een betrouwbare partner voor uw bedrijf.
Erik heeft HBO Bedrijfsecenomie en HBO Bedrijfskunde gestudeerd en daarnaast veel werkervaring opgedaan in zowel de accountancy branche als ook in het bedrijfsleven. Hij heeft gewerkt bij middelgrote landelijke accountantskantoren en bedrijven in de profit en non-profit sector. Daarnaast heeft Erik ervaring in het leidinggeven aan personeel en het veranderen van organisaties.
Binnen Hardeboom is Erik naast de dagelijkse gang van zaken verantwoordelijk voor de salarisadministratie, HRm en personeelsvraagstukken, bedrijfskundige advisering, bedrijfsoverdrachten, bedrijfsoprichtingen en calculaties.
Wendy heeft behalve de nodige boekhoudkundige opleidingen ook het diploma Register Belastingconsulent behaald van het Register Belastingadviseurs. Zij heeft ruime ervaring opgedaan bij een groot en middelgroot landelijk kantoor. Hier was zij al die jaren verantwoordelijk voor haar eigen klantenportefeuille waarvoor zij alles deed van inboeken tot en met de jaarrekening en de fiscale aangiftes.
Bij Administratiekantoor Hardeboom is Wendy naast de dagelijkse gang van zaken verantwoordelijk voor de verwerking van de administraties, opstellen van jaarrekeningen, het doen van aangiftes inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting en natuurlijk de fiscale advisering.
Hoewel Administratiekantoor Hardeboom in omvang een klein kantoor is, kunnen wij u toch net zo van dienst zijn als een middelgroot administratie- of accountantskantoor.
Behalve de taakverdeling van de diverse werkgebieden hebben wij een netwerk van specialisten achter ons. Zo hebben wij een team van vaste accountants, fiscalisten en bedrijfsadviseurs achter ons staan. Voor verzekeringen, hypotheken en pensioenen werken wij ook nauw samen met onafhankelijk adviseur.
Zodra wij te maken krijgen met een specialistische vraag, of behoefte hebben aan een frisse blik van een derde, dan schakelen wij één van deze partners in.
Daarnaast hebben wij nog een vangnet van collega administratiekantoren achter ons staan in geval van calamiteiten.
Zo bieden wij met een klein kantoor de kracht van een middelgroot kantoor.
Wij krijgen regelmatig de vraag of wij alleen klanten hebben in Amersfoort en direct omliggende plaatsen als Leusden, Soest, Hoogland en Nijkerk. Hoewel onze klantenportefeuille vooral in deze regio is geconcentreerd werken wij ook voor klanten in de regio Utrecht, regio Gooi- en Eemland, door heel Nederland en zelfs in België en Duitsland.
Met de tegenwoordige digitalisering van administraties is het geen probleem indien de boekhouder niet direct op de hoek van de straat gevestigd is.
Onderstaande kaart toont, in welke plaatsen wij op dit moment onder andere actief zijn.
Nog geen Hardeboom klant maar wel benieuwd naar de mogelijkheden?